Zondag 23 juli 2017 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Zondag 23 juli 2017 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Zondag 23 juli 2017

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

24 Juli 2017 | Verenigde Staten, Orlando

Zondag 23 juli 2017
We waren best moe van gisteren, dus vandaag maar een beetje uitslapen. De wekker ging om 07.30 uur en na het ontbijt zijn Wendy, Sanne, Bart en Lieke nog even naar een Disney Outlet geweest. Rond 11.15 uur zijn we naar Disney Springs gereden om onze tickets op te halen voor de gospel brunch in The House of Blues. Nadat we onze tickets hadden opgehaald zijn we een rondje gaan wandelen door Disney Springs. Erg gezellig met allemaal winkeltjes en ze lieten in een snoepwinkeltje zien hoe je Frozen gezichten en Micky gezichten maakt van appels met chocola. Lieke heeft met veel bewondering staan kijken hoe ze dit deden. Zo leuk om te zien. Ze heeft meteen weer nieuwe ideetjes opgedaan. Om 13.00 uur begon onze gospel brunch. We kwamen binnen en we kregen onze tafel toegewezen. We zaten precies voor het podium. Er was een buffet waar we vast aan begonnen en rond 13.30 uur begon de show. Ohhhh mmmmm zo ontzettend lekker gegeten en wat was de show goed zeg. Echt zo gaaf om dat voor het eerst te zien. Die mensen gaan volledig uit hun dak en wat kunnen ze goed zingen en swingen. Het was echt ontzettend leuk. Het was alleen een beetje jammer dat het heel snel afgelopen was (ongeveer 1,5 uur). Maar wel echt de moeite waard. Daarna zijn we naar het hotel gereden en Lieke, Reinier en Wendy zijn eerst een duik in het zwembad gaan nemen. Daarna even een half uurtje gelegen want onze voeten deden nog pijn van gisteren (hahaha). Want: we hadden nog wat uurtjes over en onze Universal Tickets zijn 14 dagen geldig. Wij dus nog lekker een paar uurtjes naar Universal. Komen we daar aan, komt er een meneer naar ons toe en vraagt of we fastpassen hebben, maar deze hadden we niet (zijn namelijk niet te betalen). Die mensen gingen naar huis en wij mochten ze hebben. Nou je begrijpt, we hebben staan dansen met z'n zessen. Met deze passen hoeven we namelijk niet lang in de rij te staan en krijgen we voorrang. We hebben zo'n leuke avond gehad. Eerst naar de Hulk. Dat is een achtbaan waar je wordt afgeschoten. Zooo gaaf. (Is alleen niet goed voor onze keeltjes, maar ja). We hadden ook weer een attractie in het donker. Dus je begrijpt wel dat Bart oma weer moest helpen want ze zag niets. Nu zei hij dat er een trap was en oma zat met haar voeten te voelen en te stappen alsof ze de trap op ging, maar er was helemaal niets. We hebben weer blauw gelegen. Op het einde van de avond wilden we de waterattracties nog een keer doen. Nou echt weer hilarisch. Zo grappig en hebben zo verschrikkelijk gelachen. Nu weer terug in het hotel. Het is inmiddels 00.30 uur en zo even vast een begin maken met de koffers inpakken, douchen en lekker slapen. Hebben onze voeten weer heel even rust.