Donderdag 3 augustus 2017 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Donderdag 3 augustus 2017 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Donderdag 3 augustus 2017

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

04 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Orlando

Donderdag 3 augustus 2017
Vandaag onze laatste volle dag in Amerika. Vanochtend om 06.30 uur opgestaan na een kort nachtje. Helaas gaat het met Lieke nog niet beter. Meteen onze eigen dokter in Nederland gebeld en om advies gevraagd. Advies: nog even tijd geven en anders morgenochtend naar dokter. Maar dat gaat niet want we moeten morgen nog 4 uur rijden naar Miami. Maar goed. Vandaag nog maar even aankijken al heeft Wendy zo haar bedenkingen en maakt ze zich zorgen om haar. Eerst maar even lekker ontbijten (ohhh dit gaan we missen volgende week). Na het ontbijt eerst pijnstillers gekocht en heel stom: we zijn de pasjes vergeten. Dus snel de pasjes ophalen en op naar Disney. We hebben besloten om in de ochtend/middag naar Magic Kingkom te gaan en in de avond naar Universal. Bij Magic Kingdom aangekomen bleek 1 pasje het niet te doen. Gelukkig kregen we meteen een nieuwe, maar toen bleek dat de fastpass het niet deed. Bart en Wendy maar even regelen, en hop daar gingen we weer. Op naar Alladin, Winnie the Pooh, Ariel. Ohhh erg leuk allemaal. In de middag in de schaduw gegeten. Het was vandaag weer heeeel heet. Maar wij klagen niet hoor. Kom maar op met dat zonnetje. Met Lieke ging het helaas nog steeds niet beter en besloten om meteen terug te gaan naar het ziekenhuis. Daar herkende ze ons meteen. Alles uitgelegd. Ze waren heel vriendelijk en wilden meteen helpen (ja zolang we met creditcard zwaaien, maar goed, belangrijkste is dat Lieke geholpen wordt. Wat blijkt: de antibiotica slaat niet aan. Haar linkeroor valt nog mee maar rechteroor ziet er niet goed uit. Ze krijgt meteen andere antibiotica en mag morgen wel vliegen. Nadat we bij de dokter zijn geweest, nog even afscheid genomen van de Wallmart. Laatste dingen daar gekocht en gegeten bij Cici’s. Mmmm lekker onbeperkt pizza. Niet goed voor ons maar wel lekker. Daarna snel naar Universal. Ohh wat een topavond hebben we weer gehad. Van te voren besproken welke attracties we wilden en welke nieuwe we gingen uitproberen. Nou we hebben onze adrenaline shots weer binnen. Wat een gaaf park is dat toch. Als je zegt snel, dan is het ook echt snel. Donker is gewoon donker (zonder verlichte exitlampjes) en harde geluiden: nou doe je oordopjes maar in, want het komt echt lekker binnen. Geweldig gewoon. Helaas heeft Lieke heel veel pijn maar ze wilt absoluut niet naar huis en toch de attracties doen. Gelukkig een beetje afleiding. Rond 00.00 uur weer terug in het hotel en meteen naar bed voor haar. Wij nu de koffers aan het inpakken (al wordt Reinier een beetje gek van Wendy want ze wilt alles mee naar huis nemen: zijn leuke aandenkens).