Woensdag 2 augustus 2017 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Woensdag 2 augustus 2017 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Woensdag 2 augustus 2017

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

03 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Orlando

Woensdag 2 augustus 2017
Om 06.30 uur ging de wekker. Vandaag gaan we naar Animal Kingdom. Om 07.15 uur zijn we gaan ontbijten want we willen graag op tijd in het park zijn. Wat een gaaf en mooi park is het zeg. Heel erg groot met mooie attracties en veel wilde dieren. We zijn eerst naar een hele grappige attractie geweest van Flik de mier. Echt zo gelachen. En soms schrok je ook heel erg want dan was het net of er beestjes onder je rende of dat er iets tegen je rug liep. Brrr. Echt leuk. Daarna naar een soort pyranha en ook naar de show van The Lion King geweest. Wat een mooie show is dat zeg. Echt geweldig. Helaas heeft Lieke veel pijn maar ze houdt zich groot en door alles wat ze ziet probeert ze wat afleiding te hebben. Ook zijn we naar de show van Finding Nemo geweest. Dat was een musical. Echt geweldig. Daarna hebben we in Dino land broodjes gegeten en meteen de attractie van Goofy gedaan. Dat is een achtbaan die heel snel draait en hele korte bochtjes maakt. Lachen dus…..
Met Lieke ging het alleen steeds wat minder. Wendy heeft haar ergens in het park neergelegd zodat ze even kon slapen. Mama, Reinier, Sanne en Bart zijn naar de dieren gegaan. Helaas kregen we na drie minuten even een hele harde bui, dus Lieke moest ergens anders gaan liggen. Bij een afdakje een soort bedje voor haar gemaakt en daar is ze in slaap gevallen. Toch fijn als ze overal kunnen slapen. Toen ze wakker werd ging het gelukkig wat beter met haar. De anderen kwamen ook weer terug en waren erg onder de indruk van een reuze pad die ze gezien hebben. We gingen weer met z’n allen verder het park in. We hebben een safari tocht gedaan. Deze was heel erg mooi en hebben veel wilde dieren gezien zoals: giraffen, olifanten, neushoorns, nijlpaarden, zebra’s, hyena’s enz. Erg leuk allemaal. Alleen de leeuwen hebben we niet gezien. Maar ja, je kunt niet alles hebben. Na de safari zijn we naar Golden Corral gereden en hebben daar weer erg lekker gegeten. Na het eten weer snel terug en hebben we nog een attractie Dinosaur genaamd gedaan. Toen werd het al donker en hebben we gewacht voor de River of Lights. Dat is een lichtshow met allemaal special effects. Echt super gaaf om te zien. Daarna wilde Lieke toch nog een keer in de Goofy en zijn we daarna naar huis gegaan. Nu online inchecken want helaas: onze vakantie zit er bijna op. Helaas gaat het met Lieke slechter en heeft ze meer pijn (nu andere oor ook). We gaan maar even proberen om huisartsenpost te bellen.

• 03 Augustus 2017 - 09:37

Dirk En Ans:

Wat sneu voor Lieke beterschap met haar.Jullie alvast een prettige terug reis .Wij zullen de reis verslagen missen we hebben er van genoten dikke kus van ons.

• 03 Augustus 2017 - 10:53

Wendy:

Wat een avonturen weer zeg. Sterkte Lieke en hopen dat het snel beter gaat. Veilige terugreis.
    liefs van fam. Smith