Maandag 24 julli 2017 - Reisverslag uit Homestead, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Maandag 24 julli 2017 - Reisverslag uit Homestead, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Maandag 24 julli 2017

Blijf op de hoogte en volg Wendy

25 Juli 2017 | Verenigde Staten, Homestead

Maandag 24 juli 2017
Wat gaan de dagen toch snel zeg en wat maken we veel mee. Vanochtend ging de wekker om 05.45 uur want we gaan zo uitchecken. Eerst de laatste spulletjes nog inpakken en om 07.00 uur lekker ontbeten. Iedereen was nog wel moe. We reden om 08.15 uur weg en mama, Sanne, Bart en Lieke vielen meteen in slaap. We hebben dan ook maar afgesproken om in 1 keer door te rijden zodat we vroeg in het hotel waren. Rond 12.30 uur waren we bij de Walmart en daar wat boodschappen gedaan. Meteen bij een nieuw restaurant gekeken:
Golden Corral. Nou daar wilden kinderen wel vanavond eten met zoveel toetjes, ijs e.d. Toen was het nog maar 5 minuten naar ons hotel. Alleen reden we niet goed en kwamen in een achterbuurt terecht met een grote sloop van auto's. We zaten echt in de auto van: waar komen we nu terecht, maar uiteindelijk toch gevonden en het zijn twee nette kamers. We hebben weer een annex kamer dus dat is erg fijn. Mama had zo'n verschrikkelijke hoofdpijn dat ze meteen naar bed is gegaan en wij de spullen uitgepakt hebben. Reinier en Wendy zijn gaan informeren voor snorkelen bij Key Largo. Dit willen we namelijk morgen gaan doen. Rond 17.00 uur mama wakker gemaakt om te kijken hoe het ging en dat we trek hadden om uit eten te gaan. Helaas ging het nog niet heel veel beter dus maar besloten om in de hotelkamer te eten. Dan gaan we morgen naar de Golden Corral. Na het eten zijn we naar de Burger King gaan lopen om een ijsje te halen. Met mama ging het beter dus ze ging ook mee. Nu is in Amerika alles groter, dus ook het ijs. Nou we kregen dus een megagroot softijsje. Deze lekker bij het zwembad opgegeten en daarna lekker gezwommen en bij het zwembad gezeten. Vanavond op tijd naar bed want morgen weer vroeg dag.

• 26 Juli 2017 - 16:40

Karin:

Volgens mij hebben jullie straks nog 2 weken vakantie nodig om bij te komen ! Superleuk om te lezen allemaal. We hebben nu al zin in volgend jaar :)