Donderdag 20 juli 2017 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Donderdag 20 juli 2017 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Donderdag 20 juli 2017

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

21 Juli 2017 | Verenigde Staten, Orlando

Donderdag 20 juli 2017
De wekker ging vanochtend vroeg: 03.15 uur. We gaan vandaag namelijk vliegen naar Orlando. Eerst gewassen en toen uitgecheckt. We hadden om een breakfast box gevraagd. In de auto natuurlijk gekeken wat er in zat. Nou dat viel enorm tegen: een flesje water, een sinaasappel en een reep. Daar kunnen wij natuurlijk niet op leven. Gelukkig waren we voorbereid en hadden we zelf ook eten bij ons. Op het vliegveld eerst onze huurauto ingeleverd en daarna gepicknickt op het vliegveld. Lekker broodjes gesmeerd en daarna gingen we inchecken. Dat ging een beetje lastig want je moest via de computer je labeltags uitprinten, alleen die van ons herkende die niet. Dus toch maar hulp gevraagd en konden we via oude manier inchecken. Alleen 1 koffer was te zwaar. Gelukkig mochten we daar ter plekke nog verdelen, zodat we niet bij hoefden te betalen. Na het inchecken met een trein naar onze gate toe. Sanne, Bart en Lieke wilden nog winkelen maar het winkelen stelde niet zo veel voor want er waren alleen maar restaurantjes en tentjes waar je kon eten. Wel hebben Bart en mama zo'n kussen gekocht voor in je nek. Tijdens het wachten wel ontzettend gelachen. Er zat een Indiaase mevrouw Sanne de hele tijd aan te kijken. Ook als Sanne terugkeek bleef ze ongestoord haar aankijken. Toen ze in slaap viel, viel haar mond ook open en Sanne was op dat moment net haar verrukkelijke breakfast box aan het eten. Reinier zei: je krijgt $ 20,00 als je een pit van je sinaasappel in een keer in haar mond gooit. We hebben zitten gieren van het lachen. We hadden in eerste instantie een half uur vertraging en gingen vliegen met Southwest Airlines. De vlucht duurde 3,5 uur en er is een tijdverschil van twee uur vooruit. Toen we in het vliegtuig kwamen, bleek dat je overal mocht gaan zitten. WAT???? Dit kan toch niet waar zijn? Het hele vliegtuig zat al vol en nu zaten we allemaal verspreid. Echt belachelijk. We hadden wel veel beenruimte, maar we zitten liever krap en bij elkaar dan dit. Onderweg nog wel wat drinken en lekkers gekregen maar het was zo ontzettend koud. Bah. Uiteindelijk hadden we 1 uur vertraging. Toen we in Orlando aankwamen hadden we al snel onze koffers en konden we op weg naar onze nieuwe huurauto. Nu mochten de kinderen een kleur kiezen. Toen we buiten kwamen was erg warm. Mmmm lekker na zo lang in de airco te hebben gezeten. Toen we bij Alamo aankwamen mochten we uit ongeveer 30 mini vans kiezen. De kinderen waren er al heel erg snel uit: het werd een witte. Wij alle koffers erin en wat bleek: de auto is spiksplinter nieuw. De kilometerstand staat op 21 km. Meteen even langs de walmart. Toen we daar wegreden begon het toch zo verschrikkelijk hard te regenen. Niet normaal meer. Echt een wolkbreuk met heel veel onweer. Je kon op sommige stukken niet eens wat zien. Echt levensgevaarlijk. Rond 18.00 uur waren we in het hotel. Het is een hele mooie kamer. Het regende alleen nog steeds zo hard. Wendy had de auto weggezet op de parkeerplaats en heeft ongeveer 20 seconden buiten gerend. Ze was drijfnat. Maar de temperatuur is goed. Dus dat scheelt. Op de kamer lekker gegeten en gaan zo beneden wat drinken met z'n allen. Daarna een poging doen om een beetje op tijd te gaan slapen, want morgen weer vroeg op.