Vrijdag 21 juli 2017 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Vrijdag 21 juli 2017 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Vrijdag 21 juli 2017

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

22 Juli 2017 | Verenigde Staten, Orlando

Vrijdag 21 juli 2017
Wat een gigantische schitterende dag hebben we weer gehad. De wekker ging om 06.00 uur en we gingen om 07.00 uur eten. Wat een lekker uitgebreid ontbijt hadden we. Het was een buffet met onder meer: verschillende soorten cereals met alles erop en eraan, vers fruit, verschillende soorten yoghurt, erg lekkere wafels in de vorm van Disney, roerei, gekookte ei, gebakken ham, scones, bruine bonen, geroosterde broodjes enz. Na het ontbijt zijn we naar de Dollar Tree gereden om te kijken of ze poncho’s hebben. Het is hier namelijk regenseizoen, dus je weet maar nooit. Helaas, ze hadden ze niet. Toen op naar, ja hou je vast: Universal Studios. Ohhhh we hebben hier zo naar uitgekeken (vooral Sanne, Bart, Lieke en Wendy). We hadden geparkeerd bij Jaws en toen naar de ingang. Maar toen begon de ellende. We mochten met onze kaartjes (we hadden combikaartjes in Nederland gekocht) niet naar binnen. We moesten naar de klantenservice en dan zou alles in orde komen. Maar we waren toch iets te positief. De kaartjes die we hadden bleek alleen voor Disney en niet voor Universal. Staan we daar bij de ingang en kunnen niet naar binnen. Die mevrouw was ontzettend aardig en deed er alles aan om ons te helpen. Ze heeft zelfs twee keer naar Nederland gebeld om de organisatie te bellen waar we de kaartjes gekocht hebben. Maar helaas. Iedere keer voicemail. Intussen liep het met straaltjes van Reinier en Wendy’s rug af. De kaartjes waren erg duur en de kinderen zaten vol hoop in de schaduw te wachten. De enige oplossing voor nu was dat we opnieuw dagkaartjes kopen en mochten we de voucher weer hebben, dan krijgen we het geld van de dagkaartjes van Universal terug. Er zat niets anders op. We kregen nog wel 30% korting maar moesten toch ruim vijfeneenhalf honderd dollar betalen. Reinier is teruggereden naar het hotel om te kijken of de voucher in het hotel lag. Ook Peter gebeld of hij contact wil opnemen met American Estates voor de voucher. We hadden nog precies een uur (dit door het tijdverschil) want dan begon in Nederland het weekend en waren ze gesloten. Ondertussen wij maar even een attractie doen al was Wendy best boos en het zat om al dit gedoe. Inmiddels was het al 11.00 uur en nog niets gedaan en een godsvermogen kwijt. We gingen in de Rockit. Dit was een achtbaan en dan kun je een liedje uitkiezen. Toen Wendy in de achtbaan zat, was ze plots alles vergeten en hebben Lieke en zij in de achtbaan zitten swingen. Echt wat een gave achtbaan is dat. Daarna meteen weer terug naar de ingang want Reinier zou misschien al terug zijn. Van Reinier kregen we een app dat er niets in het hotel lag. Pfff wat een domper. Toen bericht van Peter. Ohhhh American Estates had een fout gemaakt en wij hadden deze vouchers nooit ontvangen. Wij dachten dat het kaartje wat we hadden voor zowel Disney als Universal was. American Estates heeft alles meteen gemaild naar Universal en Universal heeft Reinier gebeld dat ze de voucher hadden en dat we geld terugkregen nu. Pfffff wat een opluchting. Met dank aan Peter dat het gelukt is om ze te pakken te krijgen. Inmiddels was het al 12.00 uur en nu kon het feest dan echt beginnen. Lopen we het park in, en weet je wie we zien? Je raadt het nooit. Die Indiaase mevrouw van het vliegveld Denver waar Sanne de sinaasappelpitjes in haar mond zou gooien. Hahaha wat een kleine wereld is het toch. Ohhh wat een gave dag hebben we verder gehad. Zulke gave attracties. Niet te beschrijven. Vooral Harry Potter, the Mummy, Transformers, fietsen met ET. Ohhh en buiten stond Megatron (de kwade transformer). Ohh wat was hij groot en eng. Je mocht ermee op de foto maar niemand durfde. Je zag ook echt mensen voor hem wegrennen. Wendy heeft op een afstand gefilmd zo eng was hij. Vanavond zijn we het park even uitgegaan om te eten bij Wendy’s en daarna snel weer terug. Helaas de verkeerde afslag genomen, waardoor we in de file kwamen en alles wat langer duurde, maar eenmaal terug in het park waren we alles weer vergeten. Het park ging om 22.00 uur dicht, maar als je voor 22.00 uur nog bij een attractie was dan mocht je nog naar binnen. Wij hebben heel hard gerend en om 21.57 uur waren we bij de Rockit. Pff gehaald, dus we mochten nog een rondje. Op de terugweg stonden we in de file en nu is het inmiddels 00.15 uur en zo nog even douchen en slapen. Morgen gaat we wekker weer vroeg, want dan gaan we naar het andere park van Universal (whiiieeeehhhh leuk!!!).

• 22 Juli 2017 - 08:12

Wendy :

Wat een gedoe zeg. Gelukkig dat Peter zo geholpen heeft. Morgen nieuwe kansen nieuwe ronde veel plezier.