Donderdag 13 juli 2017 - Reisverslag uit Bumble Bee, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Donderdag 13 juli 2017 - Reisverslag uit Bumble Bee, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Donderdag 13 juli 2017

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

14 Juli 2017 | Verenigde Staten, Bumble Bee

Donderdag 13 juli 2017
Vanochtend vroeg opgestaan (06.00 uur). We gaan namelijk om 07.00 uur paardrijden. Snel nog even een geroosterd broodje gegeten en daarna spulletjes gepakt en schoenen aan. Op het moment dat Wendy haar schoenen aandeed kroop er een schorpioen uit. Ze gilde het uit en rende heel hard rondjes door de kamer. Iedereen schrok en Bart zag de schorpioen nog net onder de piano rennen. Ohhh wat was dat eng zeg. Met de auto zijn we naar de paarden gereden (300 meter). Je weet maar nooit wat je buiten onderweg nog meer tegenkomt. Daar stond iedereen al klaar voor ons en we kregen allemaal ons eigen paard: Sanne had Hotguy, die van Lieke Dutch Oven, van Bart Frostie, van mama Charlie, van Reinier Joe en van Wendy Brownie. Reinier kreeg in eerste instantie Kyle maar hij was vrij onrustig. Toen we allemaal op ons paard zaten gingen we op weg. Kelly (eigenaresse) en haar dochter en een jongen gingen met ons mee. Het was geweldig. De uitzichten waren geweldig en zo 's ochtends vroeg was erg leuk. Het werd al wel heel snel warm. Alleen Wendy haar paard was nogal eigenwijs en had ruzie met een ander paard. Dit was best eng. Op een gegeven moment bokte het paard van Wendy heel hard naar achteren en schopte tegen die jongen aan. Hij verging van de pijn en Wendy vond het ook wel eng. Vanaf nu afgesproken dat Wendy met haar eigenwijze paard achteraan zou lopen. Gelukkig ging het vanaf toen veel beter. We hebben door het water gelopen, zijn de heuvels ingegaan en soms gingen we zelfs in draf. Op een gegeven moment hoorden Kelly, Reinier en Sanne een ratelslang. Brrr. Gelukkig zaten we veilig op onze paarden. Om 09.00 uur waren we weer terug bij de ranch en hebben de paarden eten gegeven en met water afgespoeld. Daarna zijn we naar het grote huis gegaan en een heel lekker ontbijt gemaakt met gebakken eieren met spek en pannenkoeken. (niet echt Sonja proof, maar dat is de hele vakantie niet). Na het eten lekker in het zwembad gezwommen. Op een gegeven moment komt Bart boven water met zijn duikbril op en roept: What the fuck.... er ligt een grote hagedis op de bodem. Deze was in het zwembad gevallen. Meteen zijn ze 'm gaan opduiken en op dat moment rende er een kleine onder het bedje van mama door. Het is hier echt geweldig maar die beestjes.....
Vanavond lekker bloemkool gegeten en nog wat gezwommen en lekker in de jacuzzi gezeten.

• 14 Juli 2017 - 08:41

Sandra:

Mooi!

• 14 Juli 2017 - 20:46

Mieke :

Lieve allemaal, wat een belevenissen. Jullie maken overuren. Fijne tijd.