Zaterdag 8 juli 2017 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Zaterdag 8 juli 2017 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Zaterdag 8 juli 2017

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

09 Juli 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zaterdag 8 juli 2017
Weet niet of het nog steeds de jetlag is, maar we zijn nog steeds 's ochtends erg vroeg wakker. Maar goed, hebben we wel veel aan de dag. Nadat we ontbeten hebben, hebben we onze koffers ingepakt en bij het hotel opgeslagen. Nog 1 keer San Francisco in. Eerst naar de apotheek voor Sanne. Haar voorhoofd is nog meer opgezwollen en is heel erg dik. Ze heeft erg veel pijn. Bij de apotheek een zalfje gekregen en nu moet het beter gaan. We zijn naar de Cable Car gelopen bij Fisherman's Warf. Onderweg zagen we steeds meer van die oude 'Grease auto's'. Wat een mooie auto's. Erg leuk om te zien. Bij de Cable Car stond wel een rij, maar het ging vrij vlot. En we kunnen toch niet in San Francisco zijn zonder met de legendarische cable car te zijn geweest. We hadden geluk en konden op de plateau staan. Net zoals bij de serie Full House. Wat wat het steil zeg en wat was het geweldig. Echt zo ontzettend leuk om dit zelf in het echt mee te maken. Dit hadden we echt niet willen missen. Beneden aangekomen zijn we eerst wat bij Burger King gaan eten. (We voelen ons al dikker worden). Na de lunch zijn we door de stad gaan lopen. Wat een gave stad is het toch. Zo ontzettend gezellig en overal lekker druk. We zijn naar Pier 39 gelopen. Wat een leuke winkels en tentjes. Zo gezellig. Bij de pier zagen we ook allemaal zeeleeuwen op de kant liggen. Toen op ons gemak richting hotel gelopen en onderweg in het pak nog wat gedronken. Wat was het daar druk. Heel veel families waren er en gingen in het park barbecueen of gewoon gezellig samenzijn. Toen we bij het hotel aankwamen hebben we de koffers gepakt en hebben we een taxi besteld. Het was onderweg erg druk, dus op het vliegveld maar eerst inchecken. Dit ging lekker snel en daarna liepen we meteen door om door de security te gaan. Toen we daar voorbij waren, realiseerden we ons dat we eigenlijk eerst wilden eten. Wij weer terug door de security en wat gegeten. Toen poging 2. Bij iedereen ging het goed en gingen de poortjes niet af, behalve bij Wendy. Haar tas werd er meteen tussen uit gehaald en ze moest wachten. Toen moest ze haar schoenen uitdoen en daar werden monsters van gemaakt en in een apparaat gedaan. Toen werd haar tas helemaal leeg gehaald (de flesjes water werden meteen weggegooid) en ook daar werden drugs monsters van gemaakt. Nou denk dat ze alleen paprika kruimels ontdekten, want de chips was er net ingevallen hahaha. Daarna mochten we toch verder. Het vliegen ging erg snel. De vlucht duurde maar anderhalf uur en kregen nog wat te drinken en een snack. Altijd lekker. Nu op het vliegveld want in het hotel hebben we geen wifi. Zal proberen morgen naar een Mc. Donalds te rijden om toch een blog te versturen. Nu gaan we de huurauto ophalen en even boodschappen doen. Dan naar ons hotel Flamingo. Zijn erg benieuwd. Het is hier nu nog 40 graden en inmiddels is het 21.00 uur. Toen we naar buiten liepen met onze koffers bij het vliegveld van Las Vegas was het of je in een hete oven liep. Niet normaal, zo bizar. Wat een hitte. Iedereen moest gewoon keihard lachen. Eerst met de shuttlebus naar Alamo om onze auto op te halen. Dit ging lekker vlot en waren al snel bij onze huurauto. Het is een bordeau rode Dodge Grand Caravan. Met de auto naar de Wallmart om ontbijt te kopen. Daar liepen we nog om 0.00 uur ’s nachts. Het leven gaat hier 24 uur per dag door. Met de pijn van Sanne gaat het gelukkig beter. Alleen nu gaat de zwelling zakken. We moeten soms erg lachen om hoe Sanne eruit ziet. Gelukkig kan ze hier tegen. Ik weet nog steeds niet met wat voor science fiction figuur we haar moeten vergelijken. Daarna naar ons hotel. We hebben nog even in de file gestaan en om 01.00 uur kwamen we aan. We hebben eerst een kwartier rondjes gereden in de parkeergarage. Erg vol. Het was toen nog 47 graden. Bizar he. Met het inchecken bleek dat we niet op dezelfde verdieping slapen. Morgen krijgen we een andere kamer. Het hotel is zo ontzettend groot. Op de kamer nog even wat lekkers gegeten en om 02.30 uur gaan slapen.

• 09 Juli 2017 - 17:11

Kitty En Henk:

Lieve mensen.
    Wat super om te lezen,hoe jullie het daar hebben,en wat een .
    belevenissen weer.
    We hadden bij SAN Fransisco heel veel oh,ja,herinneringen,
    .En nu Las Vegas,geweldig,ga er van genieten,dan genieten wij hier ook een beetje mee.
    Lieve groeten voor allemaal.
    Henk en Kitty