Zaterdag 29 juli 2017 - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Zaterdag 29 juli 2017 - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Zaterdag 29 juli 2017

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

30 Juli 2017 | Verenigde Staten, Clearwater

Zaterdag 29 juli 2017
Vandaag een beetje rustig aangedaan. Vanaf morgen nog 5 dagen vol gas, dus nu maar even bijkomen. Vanochtend eerst lekker gezwommen en na het ontbijt naar het strand geweest. Er was alleen wel erg veel wind, dus we zijn niet zo lang geweest. Het was wel erg lekker maar we waren bang dat de parasols kapot zouden gaan en deze hoorde bij ons luxe huis, dus dat wilden we niet. Vanmiddag hebben we cinnamon rolls gebakken en na het eten nog lekker gezwommen. Vanmiddag hebben de kinderen wat geslapen en na het avondeten zijn we met z'n allen nog naar het strand geweest. De golven waren heel hoog en de stroming was sterk maar het was erg fijn. We hebben lekker koffie, thee en chocomel gedronken. Nadat we terug waren gedoucht en nu lekker de voetbalwedstrijd FC Barcelona - Reaal Madrid kijken.