Vrijdag 28 juli 2017 - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Vrijdag 28 juli 2017 - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Vrijdag 28 juli 2017

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

29 Juli 2017 | Verenigde Staten, Clearwater

Vrijdag 28 juli 2017
Vanochtend heeft iedereen een beetje uitgeslapen. Wendy kon niet meer slapen en heeft vast tafel gedekt en alles klaar gemaakt voor de dag. Toen Lieke wakker werd wist ze niet hoe snel ze in het zwembad moest duiken. Bart ook meteen een duik genomen en Reinier heeft ondertussen pannenkoeken gebakken. Na ons ontbijt lekker gezwommen en daarna zijn we naar het strand gegaan. Was erg leuk en wat een wit zand zeg. Niet normaal. Toch een beetje opgelet in de zee want je weet nooit of er haaien zijn. Het water was echt ontzettend warm. We denken ongeveer 30 graden. Erg lekker. Vanmiddag pizza gegeten en daarna weer een duik in het zwembad. Op een gegeven moment was de zon wel heel erg fel en we zagen de kinderen verbranden ondanks de factor 50+. Ze hebben lekker een uurtje geslapen want vanavond gaan we weer op pad. We hebben eerst thuis lekker bloemkool gegeten en daarna naar Clearwater Beach. Dat was echt ontzettend leuk. We zijn naar Pier 60 gegaan en op de pier waren mensen van alles aan het verkopen en ineens zien we in de zee een vin. Het waren dolfijnen. Echt zo leuk en zo dicht bij de kust en de mensen die nog in de zee aan het zwemmen waren. We hebben daar een poosje gekeken en iedere keer kwamen ze boven water. Echt gaaf om te zien. Nadat de zon onder was gegaan zijn we wat gaan lopen langs de zee en hebben we bij de Mc (ja alweer) een lekkere mcflurry gegeten. Daarna nog wat winkeltjes en Lieke heeft nog een mooie tas gekocht. Ze hadden daar ook allemaal hele rare petten van dieren.
Dus deze moesten we natuurlijk even passen. Een verkoper kwam naar ons toe en vroeg of hij een foto moest maken van ons. Dan kon iedreen een pet passen. Hahahahaha. Rond 23.30 uur terug in het hotel en nu lekker douchen en daarna naar bed.