Woensdag 26 juli 2017 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Woensdag 26 juli 2017 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Woensdag 26 juli 2017

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

27 Juli 2017 | Verenigde Staten, Sarasota

Woensdag 26 juli 2017
Weer zo’n ontzettend leuke dag gehad. We hebben de wekker om 05.45 uur gezet. Om 07.00 uur hebben we ontbeten en na het uitchecken zijn we richting Sarasota gereden. Onderweg file gehad. Er was een ongeluk gebeurd en we zagen een zeil op de weg liggen (bah). Rond 10.15 uur waren we bij de Everglades. Eerst tickets gekocht en om 11.00 uur gingen we eerst een uur met een airboat door de mangrove. Ohhh wat was dat gaaf zeg. We scheurden over het water tussen de mangrove. We moesten echt koptelefoons op vanwege de herrie. Die man hield van hard varen (wij ook). Soms gingen we spinnen op het water en dat tussen de aligators…….. We moeten natuurlijk niet omvallen want dan hebben we echt een probleem. De afgelopen 3 weken zijn er 5!!!! Aligatoraanvallen geweest. De laatste was vanochtend. Het was een dakloze die zich ging wassen in een riviertje/beekje. Niet echt slim want zijn vingers heeft hij nu niet meer. Maar gelukkig ging bij ons alles goed en hebben we al onze ledematen nog. Daarna zijn we naar een andere locatie gereden waar we door de grasvelden gingen scheuren met een airboat. Toen we aankwamen hebben we eerst even gepicknickt en kregen een gigantische bui op onze kop, maar deze duurde gelukkig maar 10 minuutjes. We zaten voorin de boot en daar gingen we weer. Echt gaaf. Zo over de grasvelden (daar leek het op) tussen de aligators van wel 4 meter lang. Op een gegeven moment weer een buitje maar doordat we zo hard gingen, wapperden we in no time weer droog. We gingen zo hard en tussendoor naar die grote beesten kijken. Ze waren echt groot en hebben er veel gezien. Na het scheuren zijn we naar de aligatorfarm geweest en kregen we een show met Charlie. Charlie is een hele grote aligator en die man hield dan zijn hand in zijn bek. Is gewoon wachten totdat het een keer fout gaat, maar vandaag had Charlie geen honger, dus die man heeft zijn hand nog. De farm was erg leuk met hele grote aligators, leeuw, tijger, panter, aligators en nog meer aligators. Rond 15.00 uur zijn we richting Sarasota gereden en om 17.00 uur waren we er. We zouden eigenlijk een maaltijd kopen en deze in het hotel opeten, maar de kinderen wilden perse bij Chili’s eten. Nu waren wij niet zo heel erg moeilijk om te praten, dus naar Chili’s. Hier weer erg lekker gegeten en we hadden lol voor tien en maakten weer de meeste herrie van het restaurant. De ober zei zelfs als geintje dat we zoveel lol/herrie maakten dat we het restaurant uitgezet werden. Huh wij??? Van Chili’s naar het hotel was ongeveer 10 minuten en Sanne en Lieke zijn meteen het zwembad ingedoken en Bart heeft meteen de tv aangedrukt voor de wedstrijd van FC Barcelona. Nu nog wat drinken met z’n allen op de kamer en straks slapen na weer een grandioze leuke dag.

• 27 Juli 2017 - 23:20

Kitty En Henk :

Dag lieve familie.
    Wat een belevenissen,jullie kunnen er een boek over schrijven.
    We volgen jullie elke dag.
    Ook Peter is op de koffie geweest( heel gezellig)en van hem hoorden we ook de verhalen.
    Geniet nog heel veel de komende dagen.
    Liefs Henk en Kitty.