Maandag 17 juli 2017 - Reisverslag uit Collbran, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Maandag 17 juli 2017 - Reisverslag uit Collbran, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Maandag 17 juli 2017

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

18 Juli 2017 | Verenigde Staten, Collbran

Maandag 17 juli 2017
Wat een ongelooflijke leuke dag hebben we weer gehad. Vanochtend eerst lekker buiten ontbeten. Wat een geweldig uitzicht hebben we. Na het ontbijt onze spullen gepakt en naar Glenwood Springs gereden. Echt bizar dat er vrachtwagens je komen inhalen met 130 km per uur. We gingen naar Blue Sky Adventure. We gingen namelijk raften op de Colorado Rivier. Eerst gevraagd of we nog met z'n zessen konden raften. Dat was mogelijk. Eerst alle papieren ingevuld en toen buiten in de schaduw gegeten. Koelbox uit de auto en dan stallen we alles uit en eten erg lekker. Om 12.15 uur was het zover. We moesten allemaal meelopen naar een soort loods en daar kreeg iedereen een zwemvest om. De gidsen hielpen je daarmee. Maar oohhhh wat zaten ze strak. Weet niet of dit komt omdat we hier iedere dag zo lekker eten of dat ze gewoon strak zaten.... Daarna met je bikini en strakke zwemvest de bus in. Best vreemd om zo een bus vol met half naakte mensen met zwemvesten te zitten hihihi. In de bus kregen we uitleg over wat we wel en niet mochten doen. Als we omvallen dan niet proberen te staan (vanwege de rotsen onder water). Dan liggen in het water en wachten op aanwijzingen. Als je bevers (iehhhhh) in het water ziet, er niet naar toe zwemmen maar juist ervandaan. Nou dat moet lukken. Als je met je hand op je hoofd klopt, zeg je dat je oke bent. Toen we aankwamen moest iedereen helpen met de boten en peddels en wij gingen met boot vier. Er zaten nog twee mensen bij ons in de boot en Patrick (onze gids). Mama zegt tegen die oudere meneer: is dat uw kleinzoon? Maar het was zijn zoon. Bart en Sanne zeiden dat oma maar beter haar mond kon houden want in plaats van zich te verontschuldigen, maakte ze het alleen nog maar erger hahahaha. Gelukkig kon die meneer er wel om lachen. We hadden een paar heftige afdalingen, echt zo gaaf. Soms kregen we een grote golf water over ons heen en dat was koud!!! Het water is allemaal gesmolten sneeuw. Halverwege mochten we even zwemmen. We lieten ons niet kennen en sprongen allemaal het water in. Toch even wennen zo koud. We hebben echt zo'n gave middag gehad. Het raften was super leuk. Na het raften zijn we nog even naar de Wallmart (ja weer) geweest om water te kopen en ijs. Toen terug naar het grote huis waar we lekker bloemkool hebben gegeten met gehaktballen zo groot als tennis/kleine voetballen. Nu gezellig met z'n allen een potje kaarten voor we straks gaan slapen.

• 18 Juli 2017 - 09:17

Mieke :