Zondag 16 juli 2017 - Reisverslag uit Collbran, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Zondag 16 juli 2017 - Reisverslag uit Collbran, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Zondag 16 juli 2017

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

17 Juli 2017 | Verenigde Staten, Collbran

Zondag 16 juli 2017
Gisteravond was wat hoor met z'n zessen op een kamer slapen. Het leek wel of we op kamp waren. We bleven kletsen en lachen. De buren zullen wel gedacht hebben. Vanochtend om 06.45 uur opgestaan. Om 08.00 uur gingen we ontbijten. De ontbijtzaal was erg klein maar het ontbijt was goed. Er lagen ook poptarts. Lieke wilde dit wel en Wendy ging als eerste proeven. Bah wat vies. Dan maar een wafel en broodje roosteren. Ziet Wendy dat de poptarts ook geroosterd werden. Zij gevraagd aan die mevrouw en ze moest hard lachen. Wat blijkt: dat moet je dus eerst roosteren en niet zo eten. Weer wat geleerd. Na het ontbijt zijn we richting Molina gereden. Onderweg naar de Wallmart en de kinderen naar Dollar Tree. In Molina even zoeken, want de navigatie kende het niet. We reden weer op een weg waarvan je denkt: waar komen we in godsnaam terecht? En toen zagen we het grote huis in het midden van de natuur en bergen om ons heen. Het is een mooi huis met grote keuken en erg leuke veranda met uitzicht op de bergen. Nadeel: er zijn hier spinnen en dan met name de zwarte weduwe. De slangen doen niet zo veel (zeggen ze). Na het huis helemaal ontdekt te hebben riep Lieke ineens: ze hebben twee Kitchaids. Nou dan weet je het wel. Wendy kon met Lieke meteen op zoek naar een supermarkt om spullen te kopen, zodat ze weer kan bakken. Wendy en Lieke samen op pad in Amerika op zoek naar een supermark en daarna terug naar een plaatsje wat de navigatie niet eens kent. Maar het ging goed. Op de heenweg een keer gevraagd en die meneer was zo aardig om ons voor te rijden. Daar spullen gekocht voor het bakken en toen weer terug. In het huis lekker gekookt en buiten op de veranda gegeten. Na het eten begon het bakfeest en het resultaat is heerlijk. Nu met z'n allen lekker een potje kaarten.

• 17 Juli 2017 - 08:36

Wendy Smith :

Hè doossie, weer een klazien actie wat een avontuur beleven jullie zeg leuk om te lezen.
    groetjes Wendy