Woensdag 12 juli 2017 - Reisverslag uit Bumble Bee, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Woensdag 12 juli 2017 - Reisverslag uit Bumble Bee, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Woensdag 12 juli 2017

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

13 Juli 2017 | Verenigde Staten, Bumble Bee

Woensdag 12 juli 2017
Ohh wat jammer. Ons avontuur in Las Vegas is voorbij. Echt een onvergetelijke stad is dit. We zijn om 05.45 uur opgestaan. Om 07.00 uur stonden we bij de receptie om uit te checken. Alleen op de kamer van Reinier en Wendy was geen wifi en bij mama wel. Dus iedereen zat bij mama op de wifi maar nu moesten we bijbetalen. We kregen de schrik van ons leven. We moesten voor deze dagen 120 dollar betalen. Na wat overleg en nadat de manager erbij is gehaald, is het grootste gedeelte eraf gehaald. Toen naar de auto en alle koffers en souvenirs in de auto op weg naar Bumble Bee. Onderweg bij de Hooverdam ontbeten en nog even over de brug gelopen. Mama en Wendy hebben vandaag gereden. De auto rijdt erg lekker. Maar we hadden wel erg veel pijn in onze oren. We zaten erg hoog. Wel was het uitzicht erg mooi. Onderweg naar de Walmart geweest om boodschappen te doen en toen het laatste stukje naar de Bumble Bee Ranch. De laatste kilometers gaan via een onverharde weg. Je denkt echt dat je aan het einde van de wereld zit en als je denkt dat je fout zit, dan moet je nog een klein stukje verder en dan ben je er. Eerst kom je bij het bord: Bumble Bee: er wonen 11 mensen, 32 paarden en 158 koeien. We werden hartelijk ontvangen door Kelly, de eigenaresse. Ze was net twee varkens popcorn aan het geven. Ze heten Bacon en Trouble (hahaha). Dat zijn hun huisdieren. Na het inchecken zijn we naar het grote huis gereden en hebben onze spullen uitgepakt. Reinier heeft meteen de barbecue aangestoken en hebben lekker buiten bij het zwembad gegeten. De jongens hebben natuurlijk meteen een duik in het zwembad genomen. Na het eten nog marsmallows geroosterd met een waanzinnig uitzicht op de bergen en de woestijn. Meteen twee wasjes gedraaid en de jongens zijn met z’n drietjes in de jacuzzi gegaan en een schik dat ze hebben. Na het douchen en badderen lekker wat gedronken in het grote huis.

• 13 Juli 2017 - 21:22

Sandra:

Leuk om jullie verslagen te lezen. Kijk er iedere dag naar uit!