Dinsdag 11 juli 2017 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Dinsdag 11 juli 2017 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

12 Juli 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dinsdag 11 juli 2017
Onze laatste dag in Las Vegas is alweer aangebroken. Wat een geweldige stad is dit toch. Als je de gordijnen opendoet, kijk je naar het Ceasar’s Palace en Bellagio Hotel. Grote borden dat Mariah Carey hier optreedt. Alle grote namen zie je hier. We zijn na het ontbijt naar Wynn Hotel gegaan. Wat een luxe hotel is dat. Bij het casino praat iedereen zachtjes dus dat zal niet over een paar dollar gaan. Na dit hotel zijn we naar Treasure Island gegaan. Reinier had niet veel zin meer en is naar het hotel teruggelopen. Nou dat heeft hij geweten. Wat een hitte. Het is moeilijk voor te stellen/uit te leggen hoe warm het hier is. Treasure Island was niet zo’n heel leuk hotel dus daar waren we snel klaar. We hebben een broodje gegeten bij een hele mooie mall en toen zagen we ineens reclame van Carlo’s Bakery. Nou Lieke haar ogen begonnen te glimmen en er kwam een glimlach van oor tot oor. Ze wilde hier al heel graag naartoe maar Carlo’s Bakery zit in New York. Maar nu is er een vestiging in Venetian Hotel. Daar moesten we natuurlijk naartoe. Hoe dichterbij we kwamen hoe groter de glimlach van Lieke werd. En toen waren we er. Lieke vond het er super. Het is een klein leuk winkeltje met daarnaast de bakkerij. We hebben daar een grote chocolate cookie gekocht en Lieke heeft van oma nog een hele mooie, lekkere muffin gekregen. Nu natuurlijk snel terug naar papa want Lieke moest dit natuurlijk vertellen. Op de kamer de grote koek en muffin opgegeten. Mmmm lekker was het. Mama ging daarna even slapen want ze heeft hoofdpijn. De overgang van warm (buiten) en koud (in de hotels) is zo verschrikkelijk groot. Er zit gewoon 25 graden verschil tussen. Oja bijna vergeten te vertellen. Als je op de Strip loopt zie je zo ontzettend veel. Je weet gewoon niet waar je moet kijken. Wendy maakt altijd foto’s en ze filmt. Nu vergeet ze dan soms om zich heen te kijken en was een beetje traag met oversteken op de Strip. Iedereen was al aan de overkant en Wendy was uitgebreid aan het filmen tijdens het oversteken. Alleen was het inmiddels al rood geworden en daar stond ze dan. Voor de auto’s was het inmiddels groen, maar ja daar liep Wendy nog. Iedereen moest stoppen en wachten tot ze aan de overkant was. Misschien de volgende keer toch iets beter opletten… Rond 17.30 uur zijn we richting Henderson gereden om lekker bij Chili’s te gaan eten. Dit is het restaurant waar we voor het eerst zijn gaan eten met Giovanni. Het was er erg druk en moesten wel even wachten maar het was de moeite waard. We hebben heel erg lekker gegeten en na afloop nog een ijsje bij Mc Donalds gehaald. Bart wilde vast naar de auto maar drukte op de verkeerde knop waardoor het alarm afging. Heel Henderson wist dat fam. Van de Poll er was. Daarna terug naar Las Vegas. Bij het hotel nog wat souvenirs gekocht. Bart had een pet gevonden in de vorm van een flamingo. Het zag er niet uit en we moesten zo hard lachen. Hij deed alsof hij naar beneden liep en je zag dus alleen die flamingo tussen de paden lopen. Mensen moesten heel erg lachen. Daarna de koffer ingepakt. Morgen gaan we vroeg weg.