Zondag 9 juli 2017 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu Zondag 9 juli 2017 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wendy Poll - WaarBenJij.nu

Zondag 9 juli 2017

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

10 Juli 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zondag 9 juli 2017
Goedemorgen Las Vegas!!! Om 07.00 uur waren we wakker. Beetje kort nachtje, maar ja. Eerst ontbeten met z'n allen en daarna ons hotel Flamingo ontdekken. In de tuin zijn allemaal flamingo's en schildpadden. Erg mooie aangelegde tuin en een leuk prieeltje waar je kunt trouwen. Even gekeken waar het zwembad is en nog een paar winkeltjes in geweest. De kinderen natuurlijk weer souvenirs gekocht. Het geld brandt in hun handen en er is ook zoveel leuks te zien. Daarna terug naar de kamer. Reinier heeft last van de overgang tussen de airco en de warmte. Nu is het er 47 graden. Echt iedere keer als je van binnen naar buiten loopt heb je het gevoel dat je in een magnetron stapt die aanstaat. Wendy vindt het wel lekker hier. Wendy wilde naar de receptie lopen om nieuwe kamers te regelen, maar ze kwam niet ver. Gelukkig kon ze de weg nog vinden naar haar eigen kamer en heeft Bart geroepen om haar naar de receptie te brengen. Het hotel heeft 3626 kamers. Nu hebben we twee kamers naast elkaar gekregen met een annex deur. Erg handig. In de hotelkamer even wat gegeten en daarna toch even naar bed gegaan. Lieke trok het niet meer goed. Toch iets te lange dag geweest gisteren. Na het slapen lekker naar het zwembad geweest en daarna zijn we uit eten geweest bij ons favoriete restaurant Chili's. Ohhhhhh wat hebben we weer lekker gegeten. Het was ook erg gezellig. Daarna zijn we met de auto naar Fremont Street gereden want we hadden om 22.00 uur gereserveerd voor de Slotzilla. Ohhhhh wat was dat ontzettend gaaf zeg. Eerst moesten we onze bandjes ophalen en toen was het nog wel even wachten. Toen we aan de beurt waren, kregen we een soort hesje met allemaal kabels om. Rond je enkels zaten ook kabels. Toen naar boven. Je moest op een bed gaan liggen en de mensen klikten je dan vast. Toen zakte het bed onder je en hing je. Sanne, Bart en Lieke gingen eerst. Erg grappig om ze te zien hangen. En toen ging het luik open. Je kijkt dan zo de diepte in en dan vlieg je door Fremont Street heen. Het was zooo gaaf. Je vloog over de mensen heen met allemaal lichtjes om je heen. Je vliegt met 55 km per uur door de lucht en je begint op een hoogte van 40 meter. De attractie is liggend en je hangt gewoon. De baan is 520 meter lang.Echt een hele gave ervaring om mee te maken. Je persoonlijke spullen hingen boven je in een tas aan een lijn. Onze tas was een beetje vol, dus proppen maar. Alleen mama en Lieke kwamen niet helemaal goed aan de overkant en moesten gered worden. Een man ging hangen aan de lijn en moest naar hun toe om ze binnen te halen. Heel veel mensen begonnen te juichen toen het gelukt was. hahahaha. De kinderen roepen ook de hele dag: Ohh my god. Je valt hier van de ene verbazing in de andere. Je kijkt je ogen uit. Vooral 's avonds is Las Vegas echt het einde. Waar je maar kijkt zijn lichtjes. Je loopt in een soort kermis maar dan in het meervoud. We kregen wel erg dorst van Slotzilla en zijn eerst maar even wat gaan drinken. De tas maakten we even open maar door het aanstampen was de bril van mama helemaal krom. Hij zag er niet uit. Ze heeft hem pas sinds vorige week. Maar met een beetje buigen staat ie nu weer een beetje recht. Daarna zijn we door Fremont Street gaan lopen. Nu zijn we terug in het hotel. Het is inmiddels 03.00 uur en gaan zo slapen. We hebben vandaag wel weer moeten lachen om Sanne. Het is net of er allemaal botox in haar voorhoofd zit. Als ze boos is, zie je dat nu niet. Echt zo grappig om te zien. Gelukkig doet het minder pijn en heeft ze goede medicijnen.